Учасниками зустрічі були керівники низки обласних громадських організацій інвалідів – Українського Товариства глухих (УТОГ), Українського Товариства сліпих (УТОС), Всеукраїнської організації ""Всеукраїнська організація Союз осіб з інвалідністю України"", організації матерів дітей-інвалідів та інвалідів "Серце матері", Асамблеї інвалідів, організації інвалідів "Народна академія творчості", Кіровоградської міської організації інвалідів "Сила духу", а також "Центру соціальної реабілітації (денного перебування) дітей-інвалідів Кіровоградської районної у місті Кіровограді ради" і Кіровоградського регіонального центру з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт".

Голова обласної ради Олександр Чорноіваненко і голова обласної державної адміністрації Олександр Петік уважно вислухали очільників зазначених громадських об'єднань про проблемні питання інвалідів. Як запевнив Олександр Чорноіваненко керівників Кіровоградських учбово-виробничих підприємств УТОГ та УТОС, обласна рада не припинятиме співпрацю з реалізації обласної цільової програми на 2011-2015 роки "Шкільна парта". Також голова обласної ради запропонував започаткувати окрему обласну програму, спрямовану полегшити інвалідам процес повірки лічильників на воду. На думку Олександра Анатолійовича, витрати за це повинні взяти на себе органи місцевого самоврядування.

Голова обласної ради звернувся до керівників громадських організацій інвалідів із проханням надати повний перелік їхніх проблем і пропозиції щодо шляхів їх розв'язання. "Не всі проблеми громадян з особливими потребами можуть бути вирішені на місцях. Але те, що може бути вирішеним на місцях, – ми готові поступово вирішувати і депутати обласної ради виділятимуть на це кошти. Тому я прошу вас вносити відповідні пропозиції через департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації. Обласна рада, у свою чергу, розгляне ці питання на засіданнях постійних комісій обласної ради, і поступово будемо вирішувати ваші проблеми" – завершив свій виступ Олександр Чорноіваненко.

Кiровоградська обласна рада